Monday, May 11, 2009

congrt adha and siti for new born ; qaid afham adha

papa dia sebok dok cari photo angle utk qaid...

congrat adha for the new born ,
qaid afham ....dulu aku dah upload gambar anak sedara aku nih masa dia buat 4d scan ... bagus gak teknologi skang nih dan bleh tgk mcm snap ngan camera real time nyer......telahan mesin tu betullah plak, hehehehe.....aku harap aku nyer baby bulan 7 nih...perempuan sebab aku sker budak pompuan kecik cute tambah kalo rambut curly sket....apepun janji sihat ngan sempurna anggota badan aku dah kira syukur....habih la memory card papa afham nih nanti ngan gambar dia....kerja kuat la DSLR papa dia nanti......mak aku suka ah apalagi....dapat cucu lama dah x de yang kecik...tahun nih ada rezeki dapat dua...satu dah kuar.....katanya nak pegi tgk cucu ngan menantu bersalin sehari dua,....di sambungnya seminggu...tambah cucu plak dah senyum2 first day ngan dah adsa plak gigi nak tumbuh 2 batang......
qaid masa scan dalam 6 bulan ..

5 comments:

RoSe_violeTe said...

cowmelnye adeq qaid tuu...
kem slm kt die..hehe

dimebag said...

wokeh.....

Jard The Great said...

lalu kejap kat sini... ehehehe

dimebag said...

lalau la jard pintu x kunci

Big M blog said...

I find the valuable information is provided by you.

I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.http://wwwmappearcom.blogspot.com/