Monday, May 11, 2009

time aku nak bertunang...

time dok backup harddisk aku aku terjumpa plak gamabar time aku nak bertunang kebetulan time tu banjir...mak ai nak pegi amik cincin umah mak sepupu aku punyalah seksa....kena harung air banjir siap ada rombongan plak tuh pegi...heheheh yang lain lain tu nak pegi bukannya apa nak main air...support aku la konon....kat al nak main banjir...heheheh......last skali dapat la jugak aku cincin kalo tak mencanak aku nak cari kek mana....bini aku skang pun tak tahu citer nih...shhh...diam diam

cuba korang tengok ni rupa gembira aku nak kawin ker ....gembira main air aku sendirik naik confuse.....mak aku yang tak berapa suka main air pun mengarung sakan....erkkkkkk nak memanja ngan cucu kot...


last skali bila mission acoomplish ni le hasilnye sekadar yang mampu...hehehehe......semua terjelepuk lepas tuh...al maklumlah dah letih....kitaorang celebrate ngan ubi rebus ngan air kopi o lepas tuh...

dimebag: ni citer dulu tapi skang aku dah nak dapat anak dah...masuk dah tujuh bulan...nasib baik bini aku yang kecik tuh lasak..alahan plak takde...kebetulan plak tak mintak itu ngan ini...

0 comments: