Tuesday, June 29, 2010

penat @ makan@ jalan2

girang dan cukup sker kalau jumpa fries...
x tahan siap nyanyi dan joget lagi tuh..ibu cam biasa low profile


lagak budak baru dapat lesen gigit @ gigi 4 batang baru tuh...kereeekkkk


semalam kebetulan minggu nih full selang sehari kekadang tiap tiap hari aku kena hantar ayam ke luar dari kelantan...alhamdulillah...rezeki kurniaan Ilahi..aish ngan ibunya apa lagi menempel sama..gi tumpang skali shopping...bunyi jer nak hantar ayam kul 745 sharp mesti bersiap dah dua beranak tuh...@ takut kena tinggal...aku x sker lambat2..x suka nak arah2 semua orang ada tanggung jawa sendirik..bukan robot..bleh pikir sendirik...pendek cerita setelah ayam di hantar aku ke TESCO carik barang keperluan cam biasa..ibu dan aish apa lagi suker jer...tambah tambah uwais budak mabuk lampu mulut tak berenti teteh..kekadang orang sebelah berpaling gak kuat jer sura budak uwais nih...tapi kalo cakap lembut nyeeee......x paham aku..dia excited kot...
kebetulan aku penat sangat dah dekat sebulan aku x dapat rehat cukup..aku bawak diaorang makan dulu...heheheeh ...kalo perut dah kenyang mesti x hendaknya jalan banyak banyak...hehehe plan aku baikkkkk nyer .... jadi ingat kan x jadi...dah perut kenyang mals lah nak jalan...teori yang berkesan..hehheheh...para suami cara ni bleh pakai...shhhhh... nanti kaum hawa dengar...balik jer dua beranak tu terus tido tergolek keletihan...aku plak ade la masa nak ke reban kejap....

dimebag: Letih pun letih laaaa...gini laa nak sara anak isteri...kalau anak anak menjadi keletihan hari nih jadi kengan manis buat tatapan hari tua..Allah x lemparkan sesuatu tanggungjawab dan ujian ke atas hambaNya jika hambaNya x mampu...terpulang lah kepada pilihan di tangan hambaNya..hidup ini satu pilihan bukan Kemestian..tak Allah niayai hambaNya melainkan kita menganiayai diri kita sendiri..


0 comments: