Monday, June 21, 2010

cermin diri

aku bawak uwais gi supermarket banyak kali ..jenuh aku cuba nak bagi mainan dari kecik sampai hari nih..kalau patung hampeh nak di usiknya di buangnya ada...yang peliknya mainan uwais senang jer bagi jer komik doraemon ker sinchan ker jenuh di beleknya kononnya pandailah tu baca...mulut kumat kamit...membebel baca...beleknya satu satu...teringat plak aku dulu masa uwais dalam 40 sampai umur 4 bulan...asal pagi jer lepas bangun letak dia mgadap tv..tambah tambah citer kartun dari kul 7 sampai kul 10 lebih dia layan jer kartun tuh..jap2 senyum sorang2...takpun letak komik depan muka dia....kalo merengek sket kena lah tolong belek...heheh.....skang habih buku sketch aku, marker , pen asal benda melukis jer bantai....kata ayah ngan mak aku...dulu aku kecik punting aku x isap..mudah asyik ngan buku..main sorang sorang..takut kilat nagan hujan lebat...x sangka plak anak aku pun sama...lagi satu uwais x minum susu tin..aku beli jenuh nak isap..last last masuk angin ngan keras camtuh jer...

ni aku test tgk nak tahu suka tak main mainan kat supermarket ...huh buat habis duit jer letak dia x suker...alih laih...letak kat bawah dia reka min mainan dia sendirik...pelik gak anak aku...tapi aku suka..senang nak jaga... uwais, uwais...lantak laaa...rasa rasanya cam ayah faham dan pernah jumpa karekter uwais nih...ker aku lihat cermin diri sendirik

0 comments: