Sunday, March 8, 2009

makan makan cepuding ...puding...

puding yang aku purak2 amik gambar lepas tu aku makan betul2...heheheh

time nih aku kena gi amik wedding photo shoot..heheheh...time paling best ketika makan beradab..aku snap je....time paling best mencanak ngan sorang lagik member aku gi makan meja pengantin maknanya aku dapat layanan sama cam pengantin.....tapi kena gak la tengok keadaan camana ye tak ...jangan gelojoh...hehehehe


dimebag: kalo wedding shoot memang letih giler kalo tambah kena ada outdoor...huhu berpeluh aku tunggang terbalik...meniarap habis pesen aku...pengantin lak sure angkat tangan tak larat nak pose...kekadang kita perlu wujudkan suasana ceria di rumah pengantin kalau kita rasa majlis tu tak berapa ceria...at least ko dah tolong pengantin tuh a.k.a ko nyer customer...lagi pun ko mesti nak pose yang natural ye tak..kena la pandai amik mood pengantin bagi dia rasa ceria dan loose sket....baru ko rasa moment yang ko capture tuh berbaloi.....moment ...hmmmm...priceless beb..

1 comments:

Anonymous said...

tp sedap lagi nasik gulai kambing ... sbb maso tuh tgh lapar gilo...arghhhh....siap nambooh nasik ...