Wednesday, January 21, 2009

reflection; pantai mek mah

photo outing (Pantai Mek Mah) Kuala Besar.....


Kepulangan Photoultragrapher ke kelantan ...hahaha aku apa lagi ajak Photoultragrapher dari kuantan nih outing....selamba je die setuju....set.!.... petang datang amik aku kat umah terus jer jadik....nak jadi ker citer die nih plak rupanya sepupungan bini aku alamak...junior sekolah aku dulu sedara la plak....best gak lagi cantekkk..mymaden tak dapat turut serta sibuk...kitaorang shoot pun dah petang tup...tup dah maghrib...berenti oiii solat...

Photoultragrapher dok tengah shoot ke ngendap nih...aku confuse

die nih asal aku snap benda tuh mesti die nak
snap sama....tercandid la pulak


tengah hapdet hasil...x peduli jadi sasaran paparazi..
baiknyer concentrate

Gini la lebih kurang hasil hari tuh....aku bukan sker sangat nak edit tapi hari tuh aku gatal tangan edit (ala ala surrealism)






DIMEBAG: Ntah berapa lama pekerjaan trdisi nih bleh bertahan?.. selama ia bertahan lama tu lah kita bleh tengok adanya bot bot nelayan nih. jangan nanti anak kita tanya pasal bot nelayan nih, kita geleng tak pernah lihat...malu beb..

0 comments: