Wednesday, July 14, 2010

uwais VS sidekick (versi silambam tahap cipan)

versi berjinak jinak sebelum pertandingan bermula

2 minit pertarungan berlansung uwais menyilambam sidekick nye
sampai pengsan...ishhh..girang dgn kemenangan dengan cedera ringan jer


belum pun paramedik sampai di sambungnya silambam hingga sidekick nye
muntah muntah senak perut tahap cipan


Aku mals nak layan uwais tunggu kutip jer...tapi x leh lalai sangat di panjat nye sana sini...nak berteteh malas lak dia, di merangkaknye setiap penjuru rumah...mulut x berenti renti bebel tah ape yang di cakapnye...aiiii...paling aku bimbing dia naik tangga tingkat atas panjat sendirik plak tuh...hari tuh aku biarkan jer nak tengok kuat tak semangat budak nh...di bantainye 5 anak tangga ke atas...ishhh termengah mengah aku tenguk...peluh sampai menitik aku ingatkan dia nak berenti tapi rupanya berenti jap jer nak naik lagi tuh...ishhhh...malas aku na biarkan , aku amik raga kain yang besar aku serkup aje dia kat ruang tamu...heheheh diam plak dia nangis pun tak, berkelip2 mata tengok aku jap jap sengih. ish macam kucing dalam cerita shrek plak la tuh...mata besar kelip sengih..poyo jer ..kesian aku tengok...bukak jer terus mengganas pulak...ish tertipu lak aku..eeeiii x padan ngan senyap dalam umur nak smpai 5 bulan...kontra betul perubahannya....lagi satu perlu berwaspada selalu..hikmat gigitan tanpa amaran yang akan hinggap ketika kita lalai...tak semena mena di gigit..tah apa salah kita dan apa halnye x tahu..ada gigi kan gitu plak..tambah tambah dah masuk 6 batang lagik la ...test power la tu agaknye...uwais2....

0 comments: