Monday, April 19, 2010

ayah...otosan...papa....alahai uwais..

riang mandi dalam tub buatan tokyah dia..maunya dkt sejam beremdam

tang ni aku pelik sket uwais dari kecik aku ajar je panggil akau ayah...kendian otosan....tapi yang tak pulak lekat dah nak masuk sembilan bulan nih...mula lah plak dah start nak main banyak...ngikut jer...time aku balik keje...kesian je nengok tgk kete pun dah start melonjak lonjak dari dokong ibu dia.. nak dukung ngan aku...siap ngan bertempik ngan tepuk tangan pastu buat muka sekiut yang boleh minta belas ikhsan...heheheh...

kalo nak dokong tak pe ni nak suruh pegang dia nak training jalan....alahai mentang mentang dah belikan selipar baru yang dia suka....mencanak je nak jalan selalu...minta tangan nak sokong dia berjalan...main bola...nak berkawan plak ngan budak budak besar...yang sebaya yaknak plak dia...apa dia ingat dia tu besar dah kot...huh...jalan tak pas lesen lagik...

tang aku terkejut...satu hari dia sebut papa..papa...ish betul ke nih....x penah ajar pun ..lama lama kerap pulak di sebut time tuh pandang kat aku....dah macam betul la plak habih la impian aku nak bergelar ayah ngan otosan... nampak berkubur je laaa.....papa pun papa la janji wais cakap...heheeh...ibu dia pun dah naik sengal dah...bunyi mama plak....ish anak aku x mkan saman tullll..

0 comments: