Sunday, February 15, 2009

ceo photo session (mr chan's family)


aku di panggil oleh artrmedia utk photo session Mr chan CEO four season, Dasar Bina , Bernas Feedstuff dan lain lain lagi...aku pilih beberapa gambar je nak upload...menarik personaliti Mr. Chan...banyak buat charity ngan kebajikan untuk staff dia dam masyarakat samapaikan kat indonesia ngan taiwan dan lain lain lagi ,ada pulak pekerjanya yang sanggup stay ngan dia sampai 40 tahun....banyak cerita aku dengar termasuk testimoni dari video shoot kami interview pekerjanya dengan relahati...siap ada di hantar ke makkah , anak anak mereka di bantu belajar dan macam macam lagi...ye la yang aku perati dia dah dapat apa yang dia mahu cuma dia mahu di temani jer....dia low profile dan mempunyai banyak sikap yang aku perati bleh buat dia naik macam nih..katanya bermula ngan jadi nelayan bawak lori dan macam macam lagi kerja kampung yang penat dan susah...ye lah asal dia dari orang kampung ...tentulah faham dan tak lupa asal usul dia....menurutnya kerja kena jujur berdedikasi yang pentingnya janji dengan orang harus di tepati...harapnya banyak lagi rakyat malaysia yang akan ikut jejka dia...pemrah dan baik hati...dengar dengar pula dia siap di beri peluang oleh UMK (Universiti Malaysia Kelantan) buat motivasi speech...kitaorang lak kena siapkan keperluan dia utk speech tuh...alahai 20hb nih kena pegi shoot plak pastuh kena handle cam lagik...nasib baik artmedia provide assistant (crew)

Dimebag: kekadang aku sendiri tak sanggup dan malu ngan diri sendiri bila cakap pasal hal ni....takut tau cakap tak daya nak buat...welll hope for the best setakat mampu je....nak stat buat bukan susah amik suratkhabar lama jual , donate duit tu kat masjid jadikan aktiviti mingguan...include anak bini skali.....heheheh katanya Mr Chan....aku masih ingat lagik...


0 comments: